BD Lease

Alle aangesloten teamleden van leasemaatschappij BD Lease maken gebruik van de telefoonservice van Business Centre. Marc Hessels maakt daar naar grote tevredenheid gebruik van. 

“Net als alle teamleden van BD Lease werk ik vanuit huis. Ik ben normaal gesproken mobiel bereikbaar, maar als dat even niet zo is – bijvoorbeeld tijdens de vakantie of wanneer ik in bespreking ben – dan schakel ik mijn telefoon door en neemt een telefoniste van Business Centre gesprekken aan. Ik heb bovendien een eigen 088-nummer bij Business Centre.”

Naam, telefoonnummer én reden van gesprek

Buiten de vakantieperiodes komt het ongeveer drie keer per week voor dat Business Centre een telefoontje van Marc aanneemt. “Wat ik heel prettig vind, is dat ze niet alleen vragen wie er heeft gebeld en op welk nummer hij of zij bereikbaar is, maar dat ook wordt gevraagd waar het gesprek over gaat. Deze informatie wordt naar mij gemaild en zo kan ik beslissen of ik het telefoontje veel urgentie moet geven of dat het ook een uurtje kan wachten.”

Vriendelijke telefoniste

Zowel Marc zelf als zijn klanten en relaties zijn zeer te spreken over de telefonistes van Business Centre. “Ze nemen op uit naam van mijn bedrijf, dus het is belangrijk dat ze vriendelijk zijn naar mijn klanten. Het is in die zin toch een soort visitekaartje. Alle medewerkers zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam, dus ik ben erg tevreden over deze dienstverlening van Business Centre.”

Meer verhalen van ondernemers

Relevante verhalen