Werkruimte huren

Van alle gemakken voorzien

Mooie kantoorruimtes zijn overal te huur. Maar een mooie én goed bereikbare werkruimte huren waarbij u ook gebruik kunt maken van glasvezel, vergaderruimtes, gratis parkeerplaatsen en een professioneel secretariaat lijkt lastiger te vinden.

Business Centre biedt u met onze werkruimtes al deze faciliteiten in hartje Breda en in Etten-Leur, direct aan de snelweg. U huurt bij ons representatieve, volledig gestoffeerde kantoorruimte, zodat uw investeringskosten laag blijven. Telefoontjes naar uw bedrijf worden professioneel afgehandeld en u kunt gebruik maken van onze vergaderruimtes van twee tot vijfentwintig personen. Ook een uitgebreid alarmsysteem met de bijbehorende opvolging van alarmmeldingen behoren tot onze full service werkruimtes.

Inrichting van onze werkruimtes

We richten de kantoorruimtes helemaal naar uw wens in. Wilt u grote werkplekken in uw werkruimte, of juist liever kleinere werkplekken met een extra vergadertafel? Alles kan. Samen bekijken we hoe we de werkplek het beste voor u kunnen inrichten. Uw wensen staan centraal!

De werkruimtes zijn uiteraard voorzien van vloerbedekking of laminaat, een systeemplafond en LED verlichting. Omdat er veel andere bedrijven zijn gevestigd bij Business Centre, zijn de mogelijkheden tot netwerken en samenwerking eindeloos! Kom eens kijken bij één van onze vestigingen in Breda en Etten-Leur en kijk of de werkplek die u wilt nog beschikbaar is.

Werkruimtes huren

We verhuren werkplekken van 16 m2 tot 120 m2 en we groeien graag met u mee. Ook hebben we diverse flex werkplekken te huur. Nu al bepalen hoeveel werkplekken u over twee jaar nodig heeft? Niet nodig! U huurt bij ons de werkruimte die u nú nodig heeft. Heeft u over een paar jaar een grotere werkruimte nodig? Dan proberen wij ervoor te zorgen dat uw gehuurde kantoorruimtes aan elkaar grenzen. Zo houdt u de kosten onder controle.

Faciliteiten van onze werkplekken

U maakt bij Business Centre gebruik van onder meer gratis parkeerruimte, centrale receptie, een goed gesorteerde kantine, schoonmaak en glasvezelinternet op onze werkplekken. Heeft u behoefte aan secretariële of administratieve ondersteuning, maar wilt u daarvoor niet zelf een secretaresse in dienst nemen? Dan kunt u tegen een vergoeding gebruik maken van onze secretariële dienstverlening wanneer u een werkplek huurt.  

Onze faciliteiten

  • Centrale receptie

    Centrale receptie

  • Vergaderfaciliteiten

    Vergaderfaciliteiten

  • Parkeergelegenheid

    Parkeergelegenheid

  • Elektrische auto's

    Elektrische auto's

  • Schoonmaakservice

    Schoonmaakservice

  • Glasvezel Internet

    Glasvezel Internet

  • Kantine

    Kantine

  • Magazijn

    Magazijn

  • Postservice

    Postservice

  • Post verzenden

    Post verzenden

  • Mailingservice

    Mailingservice

  • Kopieerservice (kleur)

    Kopieerservice (kleur)

  • Netwerkbeheer

    Netwerkbeheer

Ooms for Tax
Maak kennis met onze ondernemers
Al vanaf het eerste gesprek had ik een goed gevoel bij Business Centre Ooms for Tax Georges Ooms

Meer weten over de mogelijkheden

Maak vrijblijvend een afspraak of kom eens langs