Kantoorruimte huren

Van alle gemakken voorzien

Mooie kantoorruimtes zijn overal te huur. Maar een mooie én goed bereikbare kantoorruimte waarbij u ook gebruik kunt maken van glasvezel, vergaderruimtes, gratis parkeerplaatsen en een professioneel secretariaat lijkt lastiger te vinden.

Business Centre biedt u al deze faciliteiten in hartje Breda en in Etten-Leur, direct aan de snelweg. U huurt bij ons representatieve, volledig gestoffeerde kantoorruimte, zodat uw investeringskosten laag blijven. Telefoontjes naar uw bedrijf worden professioneel afgehandeld en u kunt gebruik maken van onze vergaderruimtes van twee tot vijfentwintig personen. Ook een uitgebreid alarmsysteem met de bijbehorende opvolging van alarmmeldingen behoren tot onze full service.

Inrichting

We richten de kantoorruimtes helemaal naar uw wens in. Wilt u grote werkplekken, of juist liever kleinere werkplekken met een extra vergadertafel? Alles kan. Samen bekijken we hoe we de ruimte het beste voor u kunnen inrichten. Uw wensen staan centraal! De ruimte is uiteraard voorzien van vloerbedekking of laminaat, een systeemplafond en LED verlichting. Omdat er veel andere bedrijven zijn gevestigd bij Business Centre, zijn de mogelijkheden tot netwerken en samenwerking eindeloos! Kom eens kijken bij één van onze vestigingen in Breda en Etten-Leur.

Ruimtes

We verhuren kantoorruimtes van 16 m2 tot 120 m2 en we groeien graag met u mee. Nu al bepalen hoeveel werkplekken u over twee jaar nodig heeft? Niet nodig! U huurt wat u nú nodig heeft. Heeft u over een paar jaar meer ruimte nodig? Dan proberen wij ervoor te zorgen dat uw kantoorruimtes aan elkaar grenzen. Zo houdt u de kosten onder controle.

Faciliteiten

U maakt bij Business Centre gebruik van onder meer gratis parkeerruimte, centrale receptie, een goed gesorteerde kantine, schoonmaak en glasvezelinternet. Heeft u behoefte aan secretariële of administratieve ondersteuning, maar wilt u daarvoor niet zelf een secretaresse in dienst nemen? Dan kunt u tegen een vergoeding gebruik maken van onze secretariële dienstverlening.  

Onze faciliteiten

  • Centrale receptie

    Centrale receptie

  • Vergaderfaciliteiten

    Vergaderfaciliteiten

  • Parkeergelegenheid

    Parkeergelegenheid

  • Elektrische auto's

    Elektrische auto's

  • Schoonmaakservice

    Schoonmaakservice

  • Glasvezel Internet

    Glasvezel Internet

  • Kantine

    Kantine

  • Magazijn

    Magazijn

  • Postservice

    Postservice

  • Post verzenden

    Post verzenden

  • Secretariaatsservice

    Secretariaatsservice

  • Kopieerservice (kleur)

    Kopieerservice (kleur)

  • Netwerkbeheer

    Netwerkbeheer

  • Faxservice 

    Faxservice 

Ooms for Tax
Maak kennis met onze ondernemers
De afgelopen jaren naar volle tevredenheid kantoor- en spreekkamers gehuurd in Breda Ooms for Tax

Meer weten over de mogelijkheden

Maak een vrijblijvende afspraak of kom eens langs.