Wat bieden wij u?

Bij Business Centre kunt u gebruik maken van diverse faciliteiten, zoals gratis parkeerruimte, centrale receptie, een goed gesorteerde kantine en een schoonmaakdienst. Bekijk hier al onze faciliteiten. 

  • Centrale receptie

    Centrale receptie

    Uw gasten worden bij Business Centre vriendelijk en professioneel ontvangen door onze gastvrije receptionistes. In beide panden is een representatief ingerichte receptie aanwezig, waar uw gasten comfortabel op u kunnen wachten. Daarnaast kunt u bij onze receptionisten terecht voor het frankeren van post, het verzenden van pakketten en wordt uw telefoon professioneel aangenomen, uiteraard met uw bedrijfsnaam. De receptie zorgt ervoor dat u optimaal bereikbaar bent. Ook nemen ze uw pakketten aan. Zo mist u geen pakket meer en hoeven de buren uw pakketjes niet meer in ontvangst te nemen als u naar een klant bent!

  • Vergaderfaciliteiten

    Vergaderfaciliteiten

    Of u nu met twee personen wilt vergaderen of een cursus wilt geven voor veertig deelnemers: als huurder van Business Centre maakt u kosteloos gebruik van de vergaderaccommodaties in onze beide vestigingen. De vergaderruimtes en spreekkamers zijn er in diverse afmetingen en beschikken over snelle internetaansluitingen. Indien u dat wenst, kunnen we ook koffie, thee, frisdranken en eventueel lunches serveren en u voorzien van audiovisuele apparatuur zoals beamers.

  • Parkeergelegenheid

    Parkeergelegenheid

    Beide vestigingen van Business Centre zijn uitstekend bereikbaar en liggen vlakbij de snelweg, het centrum, NS-stations en diverse bushaltes. Bovendien kunt u in zowel Etten-Leur als Breda gebruik maken van gratis parkeergelegenheid, op eigen terrein. Er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen, voor u én voor uw bezoek.

  • Elektrische auto's

    Elektrische auto's

    Rijdt u elektrisch? Dan is het goed om te weten dat Business Centre in Breda beschikt over laadpalen, waar u en uw gasten de auto tijdens het vergaderen of werken kunnen opladen. Daarna gaat u zorgeloos en volledig opgeladen weer de weg op.

  • Schoonmaakservice

    Schoonmaakservice

    Onze schoonmakers houden niet alleen dagelijks de toiletten en gemeenschappelijke ruimtes perfect schoon, ook uw kantoorruimte of spreekkamer wordt netjes bijgehouden. We stofzuigen, maken bureaus schoon en legen de prullenbakken. Ramen worden uiteraard ook gewassen.

  • Glasvezel Internet

    Glasvezel Internet

    Een stabiele en snelle internetverbinding is onmisbaar voor uw werkzaamheden op kantoor. Daarom maakt u bij Business Centre zowel in Breda als in Etten-Leur gebruik van een zakelijke glasvezelverbinding, die u in staat stelt om snel te internetten.

  • Kantine

    Kantine

    Een zakelijke lunch met een relatie? Of even samen met collega’s genieten van een informele lunch? In onze goed gesorteerde kantine kunt u in een ongedwongen sfeer de werkdag even onderbreken en genieten van heerlijke broodjes en andere versnaperingen. Uiteraard ontbreken cappuccino, koffie en thee niet in het assortiment.

  • Magazijn

    Magazijn

    Wanneer u kantoorruimte huurt in Business Centre Breda of Etten-Leur, heeft u wellicht ook behoefte aan opslag van bijvoorbeeld uw archief. Ook dat is mogelijk. Onze speciaal voor opslag gecreëerde ruimtes zijn beschikbaar vanaf 8 m2. Deze ruimtes zijn niet alleen beveiligd, maar ook volledig afgesloten én voorzien va een alarm en een heater. Zo blijft de temperatuur van uw archief altijd op minimaal 18 graden. U bereikt uw opslagunit via een elektrische overheaddeur.

  • Postservice

    Postservice

    Wanneer u kantoorruimte bij ons huurt, is het gebruik van de postbus voor inkomende poststukken daarbij inbegrepen. U krijgt een eigen postvakje bij de receptie waar u – ook na sluitingstijd – altijd toegang toe heeft.

  • Post verzenden

    Post verzenden

    Wilt u poststukken verzenden met een professionele uitstraling? Geef uw post dan af bij de receptie, waar wij uw post tegen de geldende PostNL-tarieven frankeren met onze frankeermachine. Ook voor het verzenden en ontvangen van pakketten kunt u bij onze receptie terecht. Voor het verzenden van pakketten of spoedeisende documenten profiteert u van speciale tarieven, dankzij ons contract met UPS. U heeft ook de mogelijkheid om gebruik te maken van bijvoorbeeld Track & Trace- en handtekening-voor-ontvangst-service.

     

     

  • Secretariaatsservice

    Secretariaatsservice

    Het typen van brieven, het opstellen van contracten, het uitwerken van offertes, kopiëren en inbinden, facturatie: de secretariaatsservice van Business Centre doet ’t voor u, op de momenten dat u behoefte heeft aan secretariële ondersteuning. Dat is een stuk voordeliger dan zelf een secretaresse in dienst nemen. Uiteraard zijn onze secretaresses professioneel, accuraat en vakkundig. Ze kunnen u ook van dienst zijn bij administratieve taken. U heeft dus een volledig secretariaat tot uw beschikking tegen beperkte kosten.

  • Kopieerservice (kleur)

    Kopieerservice (kleur)

    Onze professionele kleurenkopieermachine is snel en betrouwbaar en staat dag en nacht tot uw beschikking. Heeft u slechts een enkele kopie nodig, of wilt u een compleet boekwerk afdrukken? Alles kan. U kunt het apparaat ook gebruiken om PDF’s te maken van uw documenten. Heeft u zelf geen tijd voor uw kopieer- of printwerk? Onze medewerkers nemen deze klus graag van u over en binden uw documenten, indien u dat wilt, ook voor u in.

  • Netwerkbeheer

    Netwerkbeheer

    Heeft u problemen met uw computer? De systeembeheerder van Business Centre Breda en Business Centre Etten-Leur lost het graag voor u op. Voor een scherp tarief verzorgen wij service op bestaande hardware. Ook kunnen wij u bijstaan bij het aanschaffen van nieuwe hardware, het realiseren van uw website of het claimen van uw domeinnaam. Zo heeft u al uw ICT-beheer onder één dak!

  • Faxservice 

    Faxservice 

    Hoewel de fax in veel gevallen is vervangen door e-mail, kan het soms toch handig zijn om te beschikken over een fax. In zowel Breda als Etten-Leur kunt u gebruikmaken van een faxlijn in uw eigen kantoorruimte, maar u kunt er ook voor kiezen om uw faxen te ontvangen en te verzenden via onze receptie. We laten het direct weten wanneer er een fax voor u binnenkomt en sturen deze, indien u dat wenst, door naar een ander faxnummer – waar ook ter wereld. U bent voor uw klanten dus altijd op hetzelfde faxnummer bereikbaar.