Samyra Gorissen

Samyra Gorissen helpt gescheiden moeders om in harmonie het ouderschap verder vorm te geven na de scheiding. Samyra: “De afgelopen jaren heb ik als mediator honderden mensen geholpen bij het regelen van de scheiding. Mijn doel was om de scheiding harmonieus te laten voorlopen, zéker wanneer er kinderen in het spel zijn. Ondanks een harmonieuze scheiding, begint voor veel moeders de uitdaging pas ná de scheiding. Hoe geef je je leven vorm? Hoe blijf je nu echt goed samenwerken met je ex? En hoe vind je de kracht weer in jezelf na de scheiding? Want dan is er pas echt rust voor de kinderen. Ik wil hierin graag het verschil maken.”

Heel fijne vibe

Sinds 2019 huurt Samyra een kantoorruimte in Business Centre Breda. Dit doet ze niet alleen, maar samen met haar man. Hij werkt als zelfstandig hypotheekadviseur. Samyra: “Na een zoektocht op internet kwamen we bij Business Centre uit. We maakten een afspraak met eigenaar Daniël Kandel. Dat voelde meteen goed. We hadden een uitgebreide kennismaking en kregen een rondleiding. Daniël vertelde wat voor type bedrijven er in Business Centre zitten en hij liet ons alle faciliteiten zien. Er hing een heel fijne vibe. Mijn man en ik luisteren naar ons onderbuikgevoel en dat heeft altijd goed uitgepakt. Wij hebben dan ook gelijk ‘ja’ gezegd tegen Business Centre!” 

Veel faciliteiten aanwezig

“Bij Business Centre heb je veel faciliteiten. Zo maken we gebruik van de kantine, de schoonmaakservice, de postservice, de parkeerplaats met laadpalen en het netwerkbeheer. Pas hebben we door de netwerkbeheerder een lokaal netwerk aan laten leggen. We stuurden Daniël een berichtje en binnen mum van tijd was het geregeld. Ook laten we de telefoon opnemen door de centrale receptie. Dat is vooral fijn tijdens vakanties, want dan nemen de receptionisten de telefoon op en zij nemen de boodschap aan.  Daarnaast vinden we het prettig dat er een fysieke receptie aanwezig is. Krijgen we cliënten op afspraak, dan worden ze op een professionele manier opgevangen en naar de wachtruimte gebracht.”  

Eigen kantoorruimte én spreekruimte

Samyra en haar man hebben ook enkele jaren gebruikgemaakt van de spreekruimtes van Business Centre. “Deze zijn van alle gemakken voorzien en er is bijna altijd een ruimte beschikbaar. Mijn man en ik hebben alleen zó vaak afspraken met cliënten, dat we niet afhankelijk wilden zijn van de spreekruimtes. We hebben daarom een extra kantoor gehuurd tegenover onze huidige kantoor en deze omgeturnd in een spreekruimte. De ruimte is door Daniël opgeknapt: de vloerbedekking is vervangen door een laminaatvloer, de kozijnen zijn opnieuw geschilderd en de muren zijn netjes gemaakt. Ook is er een airco geplaatst. Het is helemaal naar onze wens gemaakt en het ziet er fris en mooi uit. Een professionele ruimte om cliënten te ontvangen!”

Ideale werkplek

“Kortom, Business Centre is de ideale werkplek. Het is van alle gemakken voorzien en de faciliteiten zijn gewoon goed. Dit is voor zelfstandig ondernemers perfect. Bovendien hangt er een heel fijne vibe en heb je de mogelijkheid om te netwerken met andere ondernemers die in het pand zijn gevestigd”, besluit Samyra.

Meer verhalen van ondernemers

Relevante verhalen