Ooms for Tax

“Het pand waar ik tot een jaar of vier geleden gevestigd was, kreeg een andere huurder. Ik moest dus op zoek naar nieuwe kantoorruimte en ik heb mijn makelaar gevraagd om specifiek op zoek te gaan naar een kantoor in een bedrijfsverzamelgebouw, omdat dat me een goede manier leek om in contact te komen met andere ondernemers. Ik ben in diverse panden gaan kijken, maar al vanaf het eerste gesprek had ik een goed gevoel bij Business Centre.”

Persoonlijk

Met name de persoonlijke benadering van eigenaar Daniël Kandel sprak Georges zeer aan. “Bij de meeste andere bedrijfsverzamelgebouwen spreek je een accountmanager die in dienst is van de verhuurder, die dan weer wordt ingeschakeld door de investeringsmaatschappij van wie het pand is. Dan weet je eigenlijk al: deze persoon wil alleen een huurovereenkomst sluiten en daarna zie je ‘m niet meer. Ze vragen voor de vorm nog wat je bedrijf doet, maar je merkt al dat het antwoord niet beklijft. Bij Daniël is dat heel anders. Hij heeft heel veel interesse in zijn huurders en hij doet er alles aan om de samenwerking tot een succes te maken. Bovendien heb ik dankzij Daniël al diverse ondernemers die hier gevestigd zijn, als klant mogen verwelkomen.”

Laadpaal

Georges huurt een kantoor van 30 m2 in het pand in Breda. “Het kantoor en de service bij Business Centre geef ik zonder meer een 9. De bereikbaarheid is optimaal, evenals de parkeergelegenheid. Daarnaast vind ik het heel fijn dat er een laadpaal is waar ik mijn elektrische auto kan opladen. Bij de meeste kantoorgebouwen zie je dat niet, maar hier is hij geplaatst vanuit de visie dat je zulke faciliteiten gewoon moet hebben bij een modern bedrijfsverzamelgebouw. Nog voordat er iemand om had gevraagd. Op zo’n manier vooruitdenken en je verplaatsen in de huurders, dat typeert voor mij de werkwijze van Business Centre.”

Service van de receptie

“Ook de service van de receptie vind ik heel prettig. Ik word altijd netjes behandeld, wanneer ik er niet ben worden mijn telefoontjes correct beantwoord en ze denken met je mee. Vandaag bijvoorbeeld: ik had een vergaderruimte gereserveerd voor een afspraak – daarvoor hoef je als huurder trouwens niet extra te betalen, ook al zoiets fijns – maar alleen de grootste ruimte was nog vrij. Vanochtend belde de receptie met de mededeling dat er alsnog een kleinere ruimte beschikbaar was. En als het bezoek er dan eenmaal is, worden koffie, thee en eventueel een lunch snel en vriendelijk geregeld.”

Meer verhalen van ondernemers

Relevante verhalen