Flexibele kantoorruimte voor startende ondernemers

U start u eigen onderneming. Spannend! Klanten vinden, al het papierwerk regelen én een werkruimte zoeken: het hoort er allemaal bij. Business Centre in Breda en Etten-Leur kan u hierbij helpen.

Starten met ondernemen

Bij het starten van uw eigen onderneming maakt u een heleboel keuzes. Niet in de laatste plaats over waar u gaat werken. Start u met een kantoor aan huis? Bezint eer ge begint. Want een kantoor in de extra slaapkamer lijkt ideaal qua reistijd en kosten, maar kan er ook voor zorgen dat u volledig wordt opgeslokt door uw werk. Want niets weerhoudt u ervan om ’s avonds toch weer even achter de computer te kruipen. Omgekeerd komt u tijdens het werk wellicht in de verleiding om tóch die was te draaien of dat schilderij op te hangen. En wanneer u kinderen of huisdieren heeft, is ongestoord werken er vaak al helemaal niet bij. 

Betaalbare kantoorruimte voor starters

Veel starters werken vanuit huis omdat ze denken dat het huren van een eigen kantoorruimte erg duur is. Maar wanneer u kiest voor kantoorruimte bij Business Centre in Breda of Etten-Leur zult u merken dat een kantoor prima betaalbaar is. Bovendien betaalt de huurprijs zich deels terug in een stijging van productiviteit en een betere, professionelere uitstraling naar uw klanten. Bijkomend voordeel: klanten kunnen uw privéadres niet zomaar vinden. 

Perfect bereikbaar kantoor

Business Centre is zowel in Breda als Etten-Leur uitstekend bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Uw elektrische auto opladen doet u gewoon op het eigen parkeerterrein. En er zijn tal van diensten waarvan u gebruik kunt maken. Zo kunnen we u als startende ondernemer helpen bij uw inschrijving bij de KvK. Daarnaast organiseert Business Centre regelmatig borrels en netwerkevents, waar u uw bedrijf kunt presenteren en kennis kunt maken met andere bedrijven in het pand. Wie weet, zitten daar potentiële klanten tussen – of kunt u diensten van hen afnemen, bijvoorbeeld op het gebied van accountancy of belasting! 

Telefoondienst en vergaderen

Met klanten afspreken in een snelwegrestaurant of in een kroeg is niet professioneel. Daarom kunt u, wanneer u kantoorruimte huurt bij Business Centre, ook gebruik maken van de vergaderfaciliteiten in de panden in Breda en Etten-Leur. Er zijn spreekkamers en vergaderruimten van twee tot 25 personen en catering behoort tot de mogelijkheden. Daarnaast is het mogelijk om een vast telefoonnummer en een telefoonbeantwoordingsdienst af te nemen bij Business Centre. Uw telefoon wordt dan, uit naam van uw bedrijf, beantwoord door vriendelijke en professionele telefonistes. U krijgt van ieder telefoontje een boodschap. Er zijn verschillende flexibele pakketten: van fulltime telefoonbeantwoording tot het af en toe waarnemen van uw telefoon tijdens uw afwezigheid. Huurt u een kantoor of maakt u gebruik van shared office? Dan is telefoonservice zelfs inbegrepen! 

Meer weten?

Maak geen valse start met uw nieuwe onderneming. Begin meteen goed met een professioneel kantoor, vergaderfaciliteiten en wellicht zelfs telefoonbeantwoording. Meer weten over hoe Business Centre u kan helpen bij het maken van een goede start? Neem contact op voor een afspraak en ontdek alle voordelen!